Acabem l’any amb una campanya per a les iniciatives del mapa en plena temporada d’auge del consum.
Aquests dies hem fet un enviament als més de 900 punts que identifica el mapa Pam a Pam amb una carta escrita per l’equip del projecte. El sobre inclou també un adhesiu de Pam a Pam perquè les iniciatives puguin mostrar al món que tenen un impacte positiu en l’entorn i que aposten per la transformació social. També hem enviat a cada destinatària, una reedició de les quatre postals inicialment dissenyades per la campanya Vetllem per la Qualitat Democràtica. En elles s’il·lustren alguns exemples de les males praxis vers l’aprofundiment democràtic a les entitats i també s’hi proposen línies de millora en cadascun d’aquests aspectes.
Per completar el pack, hem afegit a l’enviament un calendari Pam a Pam dissenyat per La Pera Comunicació i il·lustrat per Paula R. Zapata. La imatge fa referència al lema Juntes Sembrem Transformació, la temàtica central de Pam a Pam durant el 2019 i 2020: l’apropament entre l’economia social i solidària i l’agroecologia. Treballem dia a dia per mostrar aquestes alternatives a les consumidores responsables, però també reflexionem com aquestes iniciatives de l’economia solidària poden ser més transformadores.
Per l’encartament d’aquestes quasi 1000 cartes hem comptat amb l’ajuda d’un equip de xinxetes súper motivat. Gràcies sempre xinxetes!
Que tingueu molt bon 2020!
Aquí podeu veure la cara comuna de les postals reeditades que hem enviat en format imprès: